U wilt beter bereikbaar zijn?

Heel slim. Want een slechte telefonische bereikbaarheid  kan u klanten kosten.
Uit ervaring blijkt dat de meeste bellers geen boodschap inspreekt op uw voicemail èn niet terugbelt.
Voorkom dus dat u opdrachten misloopt en zorg ervoor dat u telefonisch bereikbaar bent.

Uw telefonist(e) op afstand
Laat uw telefoon beantwoorden door onze telefonistes. Zij praten vriendelijk en professioneel met uw klanten, als u er bijvoorbeeld even niet bent of geen tijd hebt om uw telefoon te beantwoorden.
Het enige wat u hoeft te doen is uw telefoon naar ons doorschakelen.

Telefoonopvang, zo gemakkelijk werkt het
U schakelt uw telefoon door op de momenten dat ú daar behoefte aan  heeft.  en hoeft ons hiervan niet eens op de hoogte te stellen.

Als u wordt gebeld, neemt de telefonist(e) op met uw bedrijfsnaam. De beller krijgt een vriendelijk antwoord en u ontvangt een e-mail met een notitie van het gesprek.

Bent u weer in de gelegenheid om zelf uw telefoon te beantwoorden? Dan heft u de doorschakeling gewoon op of schakelt door met een vertraging. In dat geval krijgt u eerst zelf de kans het gesprek te beantwoorden en bent u toch even niet in de gelegenheid, vindt na 3x overgaan alsnog de doorschakeling naar ons plaats..

Flexibiliteit staat voorop
Laat ons weten wat uw wensen zijn. Wij kunnen dringende berichten meteen doorverbinden of naar u sms’en. Als u dat wilt, plannen we (terugbel)afspraken in uw agenda.

Onderscheidend door mee te denken
BoFa Telefoondienst onderscheidt zich graag van andere aanbieders door extra mee te denken met de klanten. Juist door een optimaal verlengstuk te zijn van uw organisatie en niet “zomaar” een beantwoordingservice, zien we dit ook als een verplichting.
Hoe wij dit dan doen? Simpel, door niet direct de focus te leggen op het maken van een terugbelafspraak maar door te bekijken of u voor u terugbelt, ook al wat voorbereid kunt zijn.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld vragen over een factuur waarbij wij alvast naar het factuurnummer vragen, een wijziging van een afspraak waarbij we naar de huidige afspraaktijden vragen en eventuele nieuwe tijden voorstellen of het noteren enzovoorts.
Zo komt u als ondernemer altijd beslagen ten ijs wanneer u terugbelt. Prettig voor de klant en heel prettig voor u.

Dus zonder van het “reguliere” principe van telefoonbeantwoording hoeven af te stappen, brengen we juist dat kleine beetje extra wat voor u en uw klanten een groot verschil kan maken.

Wijzigingen bedrijfsgegevens of protocol?
Middels een gebruikersnaam en wachtwoord kunt u online uw gegevens wijzigen.  Zodra dit is gebeurd, zien onze telefonistes direct welke wijzigingen zijn doorgevoerd en wordt hier ook direct naar gehandeld.
Zo hoeft u geen mails meer te sturen of ons te bellen indien u direct iets gewijzigd wilt hebben. Dit kunt u bij ons eenvoudig zelf wijzigen volgens uw eigen wensen.

Wilt u weten of het ook voor u zo prettig werkt?  Ervaar de voordelen en profiteer nu van onze aantrekkelijke aanbieding.

  • De eerste maand op basis van No Cure No pay uittesten!
  • Géén Opzegtermijn!
  • Vanaf slechts € 9.95 per maand kunt u al gebruik maken van onze dienst!


2 weken gratis proberen?

Bedrijfsnaam

Contactpersoon

Telefoonnummer

E-mailadres