Wat vinden onze klanten van ons?

Voor wie is de telefoonservice nu eigenlijk bestemd?
We kunnen daar heel kort over zijn: voor iedereen!
Of de telefoondienst ook voor uw bedrijf een goede optie is? Wij denken van wel, maar u kunt dit het beste ervaren door het eens uit te proberen.
Voorgangers die de stap al hebben genomen naar onze telefoondienst oordelen:

Na een aantal jaren gebruik te hebben gemaakt van een groot call-center maakt DataClip sinds enige tijd gebruik van de services van de Telefoondienst.
We zijn zeer tevreden over de geboden service. Klanten worden met kennis van zaken benaderd en krijgen de indruk dat ze te woord gestaan worden door een medewerker van DataClip. Voor ons is de werkwijze van de Telefoondienst een verademing ten opzichte van onze eerdere ervaring en een aanrader voor iedereen die op professionele wijze de bereikbaarheid van zijn bedrijf wil vergroten.

Joost Kingma
www.dataclip.nl

De persoonlijke service van De Telefoondienst is voor ons de meest belangrijke factor waarom wij voor De Telefoondienst gekozen hebben. Ze verdiepen zich in onze business, werken met persoonlijke call-agents en kunnen daarom onze klanten professioneel te woord staan.

Luc Franken
www.tentoday.com

Voor mij als zzp-er biedt Bofa voordelen in vergelijking met andere aanbieders van telefoondiensten. Zo werd ik op het idee gebracht om mijn bereikbaarheid te verbeteren door gebruik te maken van een voip-telefoonnummer. Dit schakel ik door wanneer ik dat zelf wil, tegen lage kosten. De aanvraag werd ook nog eens voor mij geregeld.
Meedenken met mij als klant waardeer ik en ben ik nog niet eerder tegengekomen bij concurrenten.

David Meijer
www.meijercoaching.nl

De OpbodMakelaar maakt al bijna drie jaar naar volle tevredenheid gebruik van Bofa Telefoondienst. Voor De OpbodMakelaar is bereikbaarheid een van haar belangrijkste pijlers, daarbij moet de telefoon ook altijd opgenomen worden door professionele mensen, die zich hebben verdiept in onze dienstverlening. Bij Bofa werkt een team van vaste medewerkers die goed geïnformeerd zijn over ons bedrijf. Wanneer er veranderingen zijn in onze organisatie, is het mogelijk om dit zelf in het systeem aan te passen. Als er dringende telefoontjes voor ons bij Bofa binnen komen, worden deze direct aan een van onze medewerkers doorverbonden en anders krijgen we er een belnotitie van welke zo uitgebreid mogelijk is. Dit alles voor meer dan redelijke tarieven, hier kunnen wij nooit zelf een telefoniste voor in dienst nemen.
Wij wensen Bofa Telefoondienst veel succes, ga vooral zo door en wij hopen op een lange vruchtbare samenwerking!

Directie Opbodmakelaar
opbodmakelaar.nl